ansgaatfietsen.reismee.nl

De vijfde dag

Het kan geen beter fietsweer zijn, de wind in de rug en de zon schijnt.

Gisteren heb ik over lange landbouwwegen gefietst, je zou zeggen het is saai, maar dat viel mee. Want ik bedacht me dat over een paar maanden hier allemaal mais hoog zal staan en dan zie niets. Ik had nu mooi ver gezichten. Kom ook geen sterveling tegen. Vandaag heb ik afwisselende paden gehad ook door parken, heel mooi. Dan heb je de wandelaars die met hun hond lopen, maar allemaal aangelijnd en als je dan langs fietst, dan houden zij de honden heel kort. Ik maak dus niets mee. Maar geniet wel, al moet ik wat minder kilometers plannen, wil ik wat plaatsjes bekijken. Want ik fiets langs plaatsjes i.p.v. er doorheen. Kom ook tussen 5 en 6 aan. Eigenlijk te laat.

het is mij toch gelukt om wat foto's erop te zetten, ik heb nog niet veel gemaakt. Ga mijn best doen.

Reacties

Reacties

vera

Leuke foto's! Zo kunnen wij het mooi meebeleven. Bij welke plaats ben je nu aanbeland?

Jos van zandwijk

Ans wat leuk om je te volgen.Wat knap van je dat je s'avonds nog puf hebt om je reis te beschrijven en mooie foto's.ik wens je voorlopig weer goed weer en veel fietsplezier.wij gaan een week naar Toscane.vliegen hoor! Daarna volg ik je weer veel groeten van Jos

Johanna

Hoi lieve Ans!
Zoveel herinneringen komen naar boven voor mij - van de tijd die ik samen met jou en Papa en na zijn overlijden met jou samen heb meegemaakt op de fiets... Hartstikke bedankt - voor alles.

Susan

Toch gelukt met de foto's en een mooie omgeving. Geen loslopende honden en gevaarlijke wielrenners dus. Hopelijk vind je makkelijker een slaapplaats en kan je ook nog wat bezichtigen...Geniet nog van het mooie weer.
Tschuss!

jetty

Leuk om je zo te volgen.
Groeten vanuit 't Binnenhuys.

Rob

450 km zie ik even snel. Wat een eind al zeg! en dat zonder lekke band en in alle rust, klinkt als een perfecte fietstrip. zo kom je nog eens ergens. Mooie foto's ook, succes met de volgende etappe, groetjes van Sacha en Rob.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!