ansgaatfietsen.reismee.nl

Nawoord

ik heb 2230 km gereden in 31 dagen met 4 rustdagen.

2 hele dagen regen en 2 halve

9 dagen boven de 25°

6 dagen van 13° tot 15°

Het alleen fietsen was geen probleem, maar een overnachting vinden wel.

Het is mij tegengevallen wat betreft de plaatsen te kunnen bekijken, want je laat je fiets niet achter met bagage en meenemen is ook geen optie. dit vond ik wel jammer. Ik ben geen enkele nederlander tegen gekomen onder weg, wel twee keer maar die gingen de andere kant op. Het is beslist geen gevaarlijke route tot Rome. De wegen waren over het algemeen stille landwegen of fietspaden. Kreeg geregeld support van bewoners als je door dorpjes reed. het fietsen tot En met Rome viel reuze mee, maar her duurde wel lang. Ik heb ook niet gehuild toen ik op het plein kwam want dat hoor weleens. Het enige wat ik toen dacht, is dat het nou. Ik zit nu in een prive appartement en kook mijn eigen potje en heb een wasje gedraaid. Rome is barstens druk. Ik heb een ticket geboekt voor een museum waar je maar 2 u in mag, dat wilde ik nog een keer, voor de rest zie ik het wel en ben ik blij als ik weer thuis ben. Ik moet ook nog zien hoe ik mijn fietstassen meekrijg, dat probleem zie ik woensdag wel.

Allemaal bedankt voor jullie support de afgelopen weken ik keek er naar uit 's avonds, het waren leuke commentaren en sommige hadden vragen, maar als ik die ging beantwoorden was ik tot in de nacht bezig.

Ik spreek jullie wel weer in Nederland

Reacties

Reacties

Johanna

da's gemiddeld zo'n 83 km per dag... Super geweldig!! Geniet van Rome en van de welverdiende rust!

Tonny

Geniet ervan Ans en wel thuis voor straks.
Hou van je!

vera

Ans wat fantastisch! Steek in Rome maar een kaarsje op. Ik ben er ook weer. Nu alleen nog maar aansterken. We spreken elkaar nog wel. Dikke kus

Jacqueline

Geweldig gedaan Ans, veel plezier nog in Rome en goede reis naar huis!
Tot ziens in Nederland :)

Nanja

Ans, wat en geweldige prestatie! Ik denk dat je overloopt van alle ervaringen. Geniet nog even van Rome en dan uitrusten!
Tot ziens.

Loes

Wat fijn dat je weer naar huis mag, met lekker s'avonds de pantoffels aan en een fijne slaapplaats.
2230 km. dat doe ik je niet na, je hebt het geweldig gedaan!
Tot ziens.

Petri

Volbracht! Kan mij het gevoel in Rome wel een beetje voorstellen. Voorspoedige terugreis, succes met de fietstassen. Sterkte met de thuiskomst en weer rustig opladen voor de volgende fietsvakantie! Hoop, dat het niet te snel na elkaar is. Hartelijke groet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!