ansgaatfietsen.reismee.nl

Bijna alles is gereed.

Verschillende tassen ingepakt, om te kijken of het er redelijk inpast, wat een gedoe.

Was vannacht wakker en dan ga je denken. Gerard had een hele goede 3-delige fietstas, maar omdat hij die niet kon hanteren had ik andere voor hem gekocht. De hele ochtend overal in huis gezocht maar kan het niet vinden, zeker uitgeleend, jammer. De tassen die ik nu heb moeten het maar doen.

Deze week nog even 2 overnachtingen boeken in Nederland.

Susan

Jammer van de tassen, als alles maar mee kan wat mee moet!
Nog een paar dagen en hopelijk rustige nachten.....

laura

oehoe bijna op de fiets, je bent er gereed voor. jaloers hoor zo sportief en ongebonden op pad, zal aan je denken.
dikke kus

Johanna

Hoi!
Ik wil meer weten over deze reis... Doe je het helemaal alleen, of met een groep? Wat goed zeg dat je dit doet. Geweldig. Geniet er met volle teugen van hoor.
Liefs.

Vera

Luister naar je lichaam en doe als het moet een dagje rustig aan. Heel veel nieuwe indrukken en kom veilig en gezond weer thuis!!! Wij reizen in gedachten met je mee. Dus je bent nooooit alleen! Dikke kus ook van Rainer!

Tonny Peet

Hoi Ans, wat vreselijk goed van je zeg! Ik ga je volgen hoor.
Doe voorzichtig en geniet er van.