ansgaatfietsen.reismee.nl

precies 5 weken

het is vandaag 5 weken dat ik onderweg ben, ongelovelijk. De dagen gingen wel sneller toen ik meer km maakte. zoals vandaag had ik er 50 opzitten, maar was al om 14.00u bij mijn adres. Weer ontzettend aardig, geen eetgelegenheid in de omgeving. vroeg of er geen winkeltje was waar ik wat pasta kon kopen en zelf kon klaarmaken. Op de etage zat n.l. een klein kamertje met een kast waar achter een kook gelegenheid was en ik kon koffie en thee nemen met een koekje. De zoon die mij ontving, kwam met een zak pasta en blik tomaten aan of ik daar wat aan had. Nou daar kan ik wel een maaltijd van maken. Mevrouw kwam later nog jus d'orange en sesamstengels en yoghurt brengen.

Als je de hele middag op je kamer zit, gelukkig met internet, kijk je uit naar de volgende dag, want morgen is de laatste dag dan rijd ik Rome binnen. Gelukkig, want na deze laatste zware dagen heb ik het wel gehad. moest vandaag 3,5 km klimmen op een 70km weg waar veel vrachtwagens reden. ik zat in het allerkleinste verzet, want kon niet op die weg gaan lopen. Doorzetten. In het begin van de ochtend had ik een blaffende hond achter mij aan, dat is vreselijk dan maar liever de vrachtwagens die soms toeterden bij het voorbij gaan. Nadat je zo geklommen heb komt er een afdaling, niet steil maar het is zo jammer dat ik zo moet opletten op gaten in de weg.

in een dorpje even rusten kopje koffie nemen aan de bar met een zoet broodje en het gekke is bij zo een koffiebar zitten altijd veel mannen, maar geen vrouwen en maar ouwe hoeren met de krant voor hun. ik zit nu in Sacrofano en morgen is het 30km naar Pietersplein.

Reacties

Reacties

Jos v.zandwijk

Ans,wat knap dat je nu al in Rome bent.volgens mij heb je een week de tijd om in Rome rond te kijken.je hebt toch een vlucht terug naar Amsterdam op 28 mei? Geniet er nog van en dan zien we je hopelijk volgende week
Heel veel groeten van Jos

Susan

Kom je aan op het Pietersplein?! Wat een zegen zal dat zijn..
Hopelijk een goeie tocht morgen..niet te veel klimmen en goed opletten want het zal wel druk zijn op de weg...geen landweggetjes naar het Pietersplein.
Nog even volhouden en niet haasten
Susan xxxx

José

Succes morgen!

Loes

Bijna volbracht, ROME!,
wat een prestatie je mag trots zijn op jezelf.
lieve groet en een dikke kus, Loes

Marijke

Wat een heerlijk gevoel wanneer je morgen je doel hebt bereikt, fantastisch???????????? ????pie hoor! Dan nog lekker nagenieten voordat je huiswaarts keert. Doe nog wel voorzichtig hoor voordat je het eindpunt hebt bereikt. ????????
Groetjes XXX ???? Herman en Marijke

Marijke

De vraagtekens waren leuke plaatjes welke ik had bijgevoegd maar is alleen niet gelukt, jammer genoeg. Lees daar maar overheen.

Caroline Klerkx

Fantastisch Ans, dat je deze reis bijna volbracht hebt.Ik heb echt bewondering voor je. Ik geniet van je verhalen en wens je een hele goede reis voor het laatste stuk. De laatste loodjes.....
Geniet van Rome. Leuk je straks weer op de bridgeclub te zien. Ik heb een kaars voor je aangestoken, groetjes, Caroline

ankie

Wat een geweldige prestatie. Je kunt trots zijn op jezelf. Het was erg leuk om je te volgen.

Jetty

Ans, geweldig dat je vandaag je doel gaat bereiken, 5 weken fietsen, pfff. Ben benieuwd naar je verslag van Rome binnen rijden! Doe nog voorzichtig en geniet je eigen overwinning. Top prestatie!!!

Jetty en Ton

Lieve Schone Zus ,
Wat geweldig dat je Rome hebt bereikt , waar je , je zeker nog wel zult vermaken !!! Wij zijn blij dat je straks
gezond en wel in een gezellig hotelletje zit .
Geniet nu maar van deze mooie stad ,je zult er weer tijd tekort komen dat weten wij ook uit ervaring .
veel liefs en een dikke kus van ons x x x Jetty en Ton .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!