ansgaatfietsen.reismee.nl

bijna

De temperatuur is beter 25°, maar helaas een harde wind. Nou ja je kan niet alles hebben. Ging lekker naar beneden, maar daarna weer ophoog. Denk je nou zit ik boven en dan moet je toch nog hoger. Met die wind veel gelopen, ging ook goed. gisteren had ik wat verpakte broodjes gekocht want die heb je wel nodig onderweg. Ook nu, dan ben je bij een gehucht en stap je af sta je te bibberen op je benen. Ik ben nu bij een B&B, groot huis, alles is heel oud of antiek, het is maar hoe je het bekijkt. Maar toch wel leuk in een particulier huis. Ik ben nog niet binnen of het begint te regenen, wel kort maar toch, weer een geluk. Op de kamer een lekkere stoel dus op mijn iPad lezen en contact zoeken voor verblijf in rome.

Reacties

Reacties

vera

Wat een heerlijk gevoel zal je hebben nu het einddoel in zicht is!! Er kan nu bijna niets meer mis gaan, maar je moet de goden niet verzoeken. We zullen je omarmen en knuffelen met zo'n geweldige prestatie.

Ton & Jetty

Als het goed is zie je nu op een heuveltje al je einddoel. Dus dat wordt niet meer afzien voor de laatste trektocht. Evengoed klasse hoor en geniet maar van het Italiaanse leven en eten. Liefs van ons Anton.

Alice

Wat een boeiende reisverhalen en mooie foto`s. Het is een hele prestatie, maar bijna je einddoel bereikt. Ik doe het je niet na. Succes verder en geniet van Rome. Lieve groeten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!