ansgaatfietsen.reismee.nl

ze zijn allemaal zo vriendelijk

Gisteren kon ik bij mijn verblijf eten, het was een goed restaurant. de baas vroeg aan de ober wat ik gegeten had, hij haalde zijn schouders op en vroeg € 20,--. het was volgens mij veel meer en ik had bij mijn koffie ook nog een likeurtje gehad. Vandaag vroeg ik aan een oudere man die nu bij de receptie zat, waar ik kon eten. hij legde mij uit dat er drie km verder 2 restaurants waren. Toen ik zei dat ik met de fiets ging, schudde hij zijn hoofd. zij gaan nl. om 19.30u open. En als ik dan op de fiets terug moest in donker, het is hier om 9 u donker. Een vrouw alleen, hij zou mij brengen en als ik klaar was met eten bracht de baas van het restaurant mij weer terug. ook daar heb ik heerlijk gegeten en je bent overal de enige.

Ik heb de hele dag op een stoel gezeten, kreeg ook daar pijn in mijn kont van, met een kussen van het bed op de stoel ging beter, zo vind je overal wel een oplossing voor. voor de rest van de week heb ik alles besproken. morgen naar Otricoli ligt voorbij Narni, is ook een leuke plaats, de tocht is niet zo lang, en donderdag overnacht ik in Sacrofana, ligt ten oosten van het meer van Bracciano. Het zegt jullie natuurlijk allemaal niets, want het zijn gehuchten. morgen ook maar 40km maar er zit veel 5% bij. Ik heb de puf niet meer om het in 1 keer te doen. Want bijelkaar is het 85km. Met de auto 1 uur rijden.

Reacties

Reacties

Andre Thelen

Haha, handig zo'n taxi heen en terug ! Fijn dat de mensen heel vriendelijk zijn en het eten zal je wel heerlijk smaken. De plaatsen zeggen mij niets, maar ik zoek ze op internet wel dagelijks op hoor om te kijken waar je zit ! Maak er maar mooi nog een paar relaxte etappes van !

Susan

Wat een grappig verhaal over dat eten...dat kan natuurlijk alleen maar in een gehucht en met het temperament van de zuid europese mannen!
Geniet ervan...
En je zal inderdaad denk ik een houten kont hebben inmiddels.
Straks lekker uitrusten op de camping bij Rome.
Nog even.

Loes

Wat leuk om gehaald en gebracht te worden voor het eten. Gelukkig bestaan er ook fijne betrokken mensen, ik ben trouwens benieuwd hoe het met je blessure gaat, heb je er helemaal geen last van gehad?
Maar nu nog even doorbijten en de pantoffels kunnen weer aan!...
Lieve groet, Loes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!