ansgaatfietsen.reismee.nl

De kop is eraf

vanmorgen om 10 uur vertrokken en uitgezwaaid door Susan en de buurtjes Liesbeth en Roeland, nadat we eerst koffie hadden gedronken.

het was vandaag een beetje eentonig 35 km over dijken, met veel wind, helaas niet van achteren. Maar liever wind dan regen. Geen bijzondere dingen meegemaakt.

Nu heb ik geweldige overnachting bij Groesbeek, een hele etage en kreeg nog 2boterhammen met Beleg omdat ik niet naar het centrum wilde, want er zat weer in klim bij en ik heb vandaag wel gehad met die klimmetjes en 82 km.

morgenochtend kijken of ik het andere zadel erop kan krijgen even het verschil voelen met dat nieuwe zadel.

Reacties

Reacties

Marian van Schaik

Heel veel succes tijdens deze lange tocht. Wij leven in gedachten met je mee. Ik vind je een kanjer. Ik doe het je niet na.
Groetjes van ons.

vera

Spannend! Nu al zadelpijn? Probeer morgen maar het andere. Het kan ook een kwestie van wennen zijn. Succes!

Susan

Zo nu al 82 km gefietst?! Morgen hopelijk minder wind en een Limburgse maaltijd...Succes met je zadels; is ook even wennen natuurlijk.

Johanna

Hoe heb je in's hemel's naam rute voor twee zadels?? Toch wel slim- kan je ze afwisselen als het nodig is!
Thinking of you!!! Heb je een mobieltje bij je of je iPad? Kunnen we FaceTime doen.

Laura

toch teveel wind door je zadel.. hihi
leuk weer hè die vrienden op de fiets, morgen ook weer.
veel plezier onderweg, super trots op je mam.
kus

ton

Als je op zondag nog in Limburg bent, kun je mooi meedoen met de wielerronde. Voor de rest veel kracht en lucht in jouw eigen ronde

José Kalshoven

Hoi Ans, vanavond ff gekeken of je vrijdag bent vertrokken en ja hoor! Geweldig! Vind het hartstikke goed van je, doe voorzichtig en ik zal je volgen! Groet uit Leusden

Jetty

Lieve Ans ,wat goed je bent al een aardig stuk op
geschoten !Ben je al leuke mensen tegen gekomen ?
Zet hem op want je haalt het natuurlijk ,veel plezier hoor .
Liefs en een kus daag .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!