ansgaatfietsen.reismee.nl

Over op de Duitse taal

vanmorgen mijn nieuwe zadel achtergelaten, gewoon fietsen met het zadel wat altijd goedging. Kan ik af en toe verschuiven met mijn billen. Nadat ik er gisteren 92 km op gezeten had. Belachelijk he zoveel km maar ik had 15 km anders gereden, zoals ik verkeerd rijden benoem.

ik heb het weer geweldig mee, niet altijd de wind mee, meestal zijwind. Ze zeggen dat Nederland vlak is, mooi niet. Viaducten, bruggen wat een rot dingen. Onderweg wordt het wel steeds groener. Gisteren was het zaterdag, toen zag ik veel mensen in hun tuintjes schoffelen en vandaag waren de mensen sportief bezig, en veel wielrenner heel veel. Je hoort ze vanuit de verte aankomen met hun geklets. Later was ik ze kwijt want mijn weg ging heel lang langs de Ruhr, en dat was een grindpad, niets voor wielrenners. De Ruhr ging soms met veel kabaal naar beneden, mijn pad ging heel geleidelijk omhoog. Heerlijk gefietst, moest wel steeds aan Gerard denken, hobbelige wegen en grindpaden had hij een hekel aan.

Overnachting zoeken is niet makkelijk, nu was het vandaag ook zondag, zij nemen de telefoon niet op. Ik zit nu in de plaats Julich, ligt ten Z.O. Van Keulen, daar waren genoeg hotels maar niet allemaal open.

Reacties

Reacties

Susan

Nou, dat scheelt alvast wat bagage, wel zonde van het zadel, maar ja

Gelukkig vandaag een betere dag al zal je het gemopper van Gerard wel gemist hebben.

Veel succes morgen met fietsen en een goede slaapplek te vinden; kijk vooraf welke plaatsjes je aan doet die dag.
Liefs Susan

Rainer

Ich hoffe,das es Dir gut geht auf deutschen Wegen und
Du schoene Dinge erlebst beim Radfahren.
Ook ik hoop dat je op de Duitse wegen fijne ervaringen tegen komt! Groetjes en dikke kussen.
Vera en Rainer

Johanna

Vlgens het mapje ben je al half door Duitsland heen. Hemeltje - als je zo doorgaat ben je met drie weken in Rome! Herinner je je wel om ook te genieten! Wanneer kunnen we wat foto's te zien krijgen?
Veel veilig and geweldig plezier!
Love,
Johanna

jetty en ton

lieve ans, ik hoop dat je niet teveel schuift met je billen op het oude zadel, want dan krijg je uiteindelijk zadelpijn. Ik wens je veel meewind en vaak bergaf routes, kusjes van ons.Ton

Ilse

Wat ontzettend leuk, om op deze manier de hele reis naar Rome mee te kunnen krijgen. Hopelijk blijft het zulk mooi weer als nu. Veel succes met alle steigende wegen (die er ongetwijfeld steeds meer zullen komen) en geniet van de omgeving. (en ik ben ook benieuwd naar een paar fotootjes hoor!)
Groetjes van Ilse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!