ansgaatfietsen.reismee.nl

Wat is het mooi

Vanmorgen vroeg was het 5°, behoorlijk koud. Maar met de koude wind in de rug viel het mee. Langs de Rijn is geen verdwalen mogelijk. Bij Koblenz even langs die gekke Keizer Wilhelm op zijn paard, die man leed aan grootsheidswaanzin, was koud dus weer verder. Langs de dame Loreley, nou ik heb haar niet gezien, was zeker even plassen. De natuur is hier niet zo mooi de druiven hebben nog geen groen en de Rijn begint ook te vervelen. Maar wat is het trouwens druk op de Rijn met die vrachtschepen ook aan de kant,want daar rijden goederentreinen aan twee kanten, en dat dat echt hele lange treinen met containers. Zo heb ik dus hele verhalen en de dag vliegt om.

mijn overnachting heb ik geboekt in Bacharach voorbij de Loreley.

Laura

de titel is het zeker waard "wat is het mooi", had even gekeken waar Bacharach ligt, hoop dat je de plaats ook hebt bezocht want ziet er heel pittoresk uit. Wel lekker langs de Rijn dan zie je nog eens wat,
Kus

Susan

Nou dat is wel koud zeg 5 graden, ga je zeker harder van fietsen...
Met de wind in de rug langs de Rijn; ja je moet er toch langs; er komen mooiere stukken!