ansgaatfietsen.reismee.nl

Weer een mooie dag

was vanmorgen vroeg weg, want die kamer had een bed en een stoel. Broodje kopen voor onderweg, dat was een broodje met gebakken ei, koop je bij de bakker. Ook vanmorgen was het nog fris en naarmate de dag vordert, gaat er steeds wat meer uit. Ik had vandaag pap in mijn benen, schoot niet op en kon mij niet schelen, dan maar rustig aan. Het weer was prachtig want in de zon was het lekker, dronk mijn koffie ook vroeg bij een bankje en heb daar best een tijdje gezeten. Heerlijk. De natuur wordt hier groener en je ziet en je hoort ook veel vogels.

Ik hebt een gasthouse gebeld in Nierstein en die had nog plaats, mooie kamer en lekker vrij.

Reacties

Reacties

vera

Drink maar lekker een glas nierstenen domtal, daar is de plaats beroemd om. Maar dan ben je wel in een week ver gekomen. Doe maar wat rustiger komende dagen het weer wordt kouder vanaf zat.

Johanna

Leusden - Nierstein= 396 km (volgens Google maps, dus waarschijnlijk nog wel verder op de fiets)! Met of zonder pudding voor benen vind ik dit geweldig hoor!

Johanna

Sorry - pap, niet pudding!

Susan

Een beetje genieten mag ook wel. Lekker groen zo te horen dat fietst wat gezelliger met die vogels. En nu een mooie kamer, slaap lekker.
Susan xxx

Hennie Verhoeven

Beste Ans,

Ik zie je bent al een week onderweg, ik vind het super dat je dit doet. Ik heb de foto's bekeken, erg mooi. Ik wens je heel veel fietsplezier en ik blijf je volgen.

Groet,
Hennie

Liesbeth

Hé Ans,

Je bent echt goed bezig zeg!! Hoop dat je genoeg tijd hebt/neemt om te genieten van dit avontuur. Leuk om je verslagen te lezen.
We zijn super trots op je!!
Succes

groetjes van de buurtjes

Els Minis

Jeetje Ans. Met dit tempo ben je volgende week al in Italië. Kortom. Lekker blijven genieten en om je heen kijken. ????

Alice Minis

Dag Ans, ik heb van Ans gehoord dat je onderweg bent. Leuk om jouw verhalen te lezen. Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat het een fijne mooie reis wordt. Knap hoor in je eentje. Liefs van je schoonzuster Alice

Alice Minis

Ik heb het van Jetty gehoord, in de plaats van Ans zoals in mijn vorig berichtje

Hanneke

Hai Ans, wat schrijf je iedere dag leuke en gezellige verhalen. Ik en de andere volgers, krijgen zo een goed beeld, hoe jij deze fietstocht in je uppie beleefd. Wat een moed, van mij alle bewondering.
De komende week ben ik aan de wandel, en kan ik je niet volgen, maar ik hoop over een week nog steeds deze positieve en gezellige verhalen van jou te lezen.
Geniet en vooral plezier, lieve groet, Hanneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!