ansgaatfietsen.reismee.nl

Achtste dag

De bedoeling is naar Heidelberg, beetje ver maar ik heb gezien dat er genoeg is.

Vandaag was het echt een lentedag met jonge levens. Ik fietste langs een bosrand en zag, wel 25m verder, een heel groot moederzwijn met 3 kleintjes. Ergens wel doodeng, zo groot had ik nog nooit gezien in Artis, je zou dat toch op je pad tegenkomen. Zij keek ook zo mij kant op ben maar gauw doorgereden. Toen een ooievaarsnest met een jong en verder familie gans met een heleboel jongeren, de zwaan zat lekker te broeden. Tussen de middag at ik mijn brood, op een bankje dat uitkeek over een groot weiland, zag ik een bruine hond keihard overrennen. Voor ik er erg in had besefte ik dat het een vos was, hij had ook een volle staart. En daar kan je geen hond verwachten.

IK kwam rond de spits in Heidelberg aan, hartstikke druk, de hotels waren duur, uiteindelijk heb ik een hotel gevonden aan de rand van de stad via internet. Dan maar geen bezoek aan de stad En na 90 km vond ik het wel mooi Om nog verder te gaan.

Reacties

Reacties

Susan

Leuk om zoveel dieren in het wild te zien! Je hoeft niet naar de dierentuin...wel oppassen voor overstekend wild. Die vos kan ook een wolf geweest zijn!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!