ansgaatfietsen.reismee.nl

Negende dag

Laat vertrokken, want ik werd om 8.30u wakker, mooie tijd toch. Begon een beetje te regenen, mijn fiets ingepakt, en ikzelf vond het wel goed zo. Rustig doorgefietst over mooie fietspaden langs de Neckar en door bos. De autoweg ging rechtdoor maar het fietspad gaan omhoog en omlaag. Ik ben wel een stukje over de autoweg gegaan maar het fiets niet lekker.

Ik stond even stil, kwam een oude baas op een oude trekker voorbij. (Lijkt wel een begin van een mop). Je hoeft maar te vragen hoe oud de trekker is, en je hoort hele verhalen. Oordopjes uit want dan ding maakte veel herrie. Er was vandaag een rit met oude trekkers geweest, die van hem was uit 1959 en ging maar 20 km. Hij zag er mooi opgepoetst uit. Opa's trots.

Mijn overnachting heb ik al geboekt, dat geeft rust. In de plaats Obrighem/Mosbach, ligt ten oosten van MannheIm. Het was bij een particulier, geweldig wat een gastvrijheid. Ik had een hele verdieping zonder verzorging. Meneer bracht mij naar een supermarkt wat het regende en hij vond dat ik genoeg had gefietst in de regen. Eindelijk een heerlijke luie stoel, want die rot stoeltjes in een hotel is maar niets.

Reacties

Reacties

Els Minis

En je fietst maar door ????

Els Minis

Ps. Ik weet niet waarom er elke keer vraagtekens bij mijn berichten verschijnen. Is dus niet de bedoeling.

Susan

Zo, al in Hongarije; dat is weer anders. De mensen zijn in voor een praatje en gastvrijheid...Gelukkig heb je je slaapplaats al geboekt.
Misschien straks tijd voor een rustdag , het wordt hier van de week regen en kouder hopelijk merk je daar weinig van.
Met dat mooie weer ga je als een speer!

ton

klasse dat je ook de hoogteverschillen gewoon voor lief neemt, hoewel aan de Neckar die verschillen wel meevallen.
Over het weer de komende twee dagen = slecht, maar voor een dyhard zoals jij is dat geen punt.Is het niet moeilijk om steeds weer van de mooiste plekjes maar kort te genieten, want je moet je toch aan je schema houden.

Alice Minis

Wat ben je alver. Het lijkt me een hele belevenis. Gelukkig ontmoet je gastvrije mensen. Wat aardig dat je naar een supermaakt bent gebracht. Wanneer heb je je einddoel bereikt? Ga je terug ook met de fiets. Succes vandaag.

vera

Ger heeft je kaart ontvangen en belde mij al voor het laatste nieuws. Ik hou hem op de hoogte. Wij volgen je op de kaart! Het zal wel steeds steiler worden maar dan kan je altijd een stukje lopen! Groetjes en dikke kus. Vera

Marijke

Hoi Ans,
Zag via onze mail afspreken.nl jouw berichtje dat je onderweg bent naar Rome. Mens wat een onderneming is dat en zo helemaal in je uppie, knap hoor! Ik ga je zeker volgen en wil je heel veel succes toewensen en hou je taai hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!