ansgaatfietsen.reismee.nl

Alweer dag 10

Mijn gastheer adviseerde mij even langs Mosbach te rijden, een mooi plaatsje met vakwerkhuizen. Nou dat doe dan maar even, was wel 6km heen en zo'n plaats ligt altijd naar boven. Onderweg dacht ik zal ik terugkeren maar ik had er al 4km opzitten. Dan gewoon maar doorgaan. Was inderdaad een leuk plaatsje met mooie huizen en op zondagmorgen doodstil.

Wat je wel overal hoorde waren kerkklokken. Het was weer heerlijk fietsweer, alleen met de klimmetjes in het begin heb ik altijd moeite, later op de dag gaat het wel. Vroeg stoppen voor een kop koffie die ik bij mij heb met een een koekje. Heerlijk rustig op een bankje met natuurlijk de muziek van de vogels. Laat ik mijn pet weer liggen op het bankje dus weer terug, tom he.

Als je door plaatsjes fiets dat moet je op de stoep fietsen, wel veilig zou je zeggen, maar erop en eraf moet over een stoeprand, iedere keer die zware fiets er op en je rijd eraf, niet goed voor je banden. Dus stap ik af, dus valt mijn fiets om, volgende keren gewoon op de rijbaan.

Zo pas je je aan, zoals kinderen die heen en weer voor je fietsen, of mensen die aan het wandelen zijn en je bel niet horen, je komt dan wel tot een praatje.

Vandaag in een mooi plaatsje Forchtenberg, weer een heel goed adresje. Een ruime slaapkamer uit grootmoeders tijd met een bankje, hier blijf ik 2 nachten.

Lekker Duits gegeten zuurkool met braadworst en een glas witte wijn, klinkt dat lekker of niet.

Reacties

Reacties

Alkice Minis

Weer een leuk verhaal, het is leuk om al je belevenissen te volgen. 2 nachten op een adres, kun je lekker uitrusten. Ik hoop dat je goed weer hebt. groeten van alice

Marijke

Lekker aan de zuurkool met braadworst gezeten, heerlijk! Maar goed dat je nu even 2 dagen rust neemt. Rustig aan hoor meid! Ik blijf je volgen elke dag weer, fantastisch zo'n weblog. Ik vind dit zo super dat je dit helemaal alleen doet en zo'n bereneind. Had je al wel een einddatum in gedachten (vast wel jou kennende)?

Susan

Nu weer in Duitsland en goed eten. Lekker even twee dagen dezelfde kamer en even het plaatsje bezichtigen. Jammer dat je geen oranje gebakje hebt vandaag, maar misschien iets anders lekkers!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!