ansgaatfietsen.reismee.nl

Vrije dag

Vandaag hebben mijn benen rust. Het liefst had ik doorgefietst want het is zo mooi fietsweer. Toen ik gisteren op een bankje zat dacht ik hier blijf ik de hele dag zitten. En nu dat ik op een bankje kan zitten, wil ik fietsen. Maar het is goed zo, want morgen zit er toch een grotere klim in dan dat ik gehad heb, wil ook ong. 45 km fietsen. Eerst maar zien hoe me dat afgaat.

Vandaag Weinig wind, af en toe een zon en de temp. Rond 19°. Ik heb wat rondgeslenterd in dit aardige plaatsje maar het was een beetje loomweer. Veel binnen op de iPad, een krant erop gekocht. Ik was ook op zoek naar een winkel met computers maar daar moet je voor naar een grote plaats. Want dat hulpstukje wat ik moet gebruiken om mijn foto's te downloaden, lukt niet, hij zegt steeds dat hij het niet herkent. Ik ben al 2 dagen ermee bezig, dan moet ik maar een andere kopen.

Gisteren waren die braadworsten mij toch teveel, want vandaag had ik nergens trek in, heb toch maar in het enige restaurant een maaltijdsalade gegeten. Thuis in het pension een klein flesje rode wijn genomen, zit ook wat gezelliger dan op zo'n terras. Ik moet dat flesje wel leeg drinken, maar dat is geen straf.

Bis morgen.

Reacties

Reacties

vera

Dan heb je dus mooi een dagje rust genomen. Dat was dan jouw koningsdag! Hier was het ook een koude wind maar later scheen de zon, het is niet warmer dan 13 graden. Morgen heel veel succes, wij fietsen in gedachten met je mee. Groetjes

Susan

Het was hier ook zonnig maar geen 19 graden, lekker zeg. Hopelijk heb je het morgen ook droog; warm krijg je het vanzelf wel met die klim.

Het vlees is waarschijnlijk toch te vet voor je. Dan maar even niet toch.

Proost met je wijntje.

Otto Meijer

Beste Ans,

leuk om je blog te lezen. Ik vind het erg goed dat je het zo redt op jezelf. Geniet er van. Lukt het nog met die GPS? Heel veel succes.

Groet,

Otto

Jetty

Hoi Ans, wat een avontuurlijke reisverslag, laat je niet opjagen door een klim die je moet gaan nemen (maar ik zou ook zo denken, gedaan is gedaan) ik hoop dat je vandaag toch genoten hebt van "rust". Stoer hoor, zulke afstanden die je even "wegtrapt", voor morgen succes en laat iedereen van je verhalen blijven genieten.
Groetjes Henk en Jetty

vera

Bij rainer geeft de ipad ook steeds deze melding. Maar gewoon boven rechts op importeren drukken en doorgaan. Succes!

Jetty

Lieve Ans wat een leuke verhalen net of ik met je mee ben . hopelijk doe ik het nu goed ;er is maar een reactie
doorgekomen .Terwijl het er wel een paar meer waren .
Kortom veel plezier en hou vol hoor ! wij reizen mee en zijn trots op onze zus . Liefs en een dikke kus van ons.

Jetty en Ton .xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!