ansgaatfietsen.reismee.nl

Wat een pechdag

na een dag rust in een geweldig pension/hotel, waar ik de enige was. Ik had het hele huis voor mij allen met wel 10 kamers. Oma, ik denk de moeder van de eigenaar deed het ontbijt en alle stond er voor mij alleen. Ik mocht alle twee de dagen mijn lunchpakket samenstellen voor niets.

ik ging met een druilerig regentje weg en dat hield op om 10.30u. Het fietsen ging weer heerlijk en alles was zo mooi groen met de regentje, zoveel kleuren, prachtig. Ik reed samen met een hele zwerm zwaluwen die laag over de grond vlogen, dus dat voorspelt kou. Opeens ging ik lang een waterzuivering, he dacht ik die heb ik gisteren ook gezien, en ja hoor was weer de verkeerde kant op gegaan, dus de weg weer terug, was gelukkig maar 4km. Er was een hele koude noorden wind die ik een beetje mee had. Maar door de regen was alles nat en kon ik nergers mijn broodje eten dan maar staand is ook goed voor de bloedsomloop. Ik kom wel plaatsjes tegen maar dan moet toch wel minstens zo'n 2 km van de route af, met de nodige heuveltjes.

op maandag en dinsdag is er in dit gedeelte meestal een vrije dag dus ook veel gesloten.

Nadat het weer droog was geworden en alles weer opgeborgen had fietsten ik weer verder, nu had ik gezelschap van slakken op de weg met van die grote huizen op hun rug. Af en toe een witte, zeker een albino. En dat te bedenken dat Gerard die dingen zo lekker vond als wij ergens gingen eten.

het klimmen valt mee en tegen, als ik klim denk ik hier heb ik geen zin in, maar als ik boven ben en ik kijk achterom, denk dat heb ik toch maar voor elkaar gekregen, en dan naar beneden, zo koud..

kom in mijn plaats waar ik een hoteltje geboekt had, een hele kleine mooie plaats met van die mooi vakwerkhuizen, Vallberg. Bij een kantoortje naar binnen gegaan of zij het hotel kende.

helaas, zij wist het niet, maar dacht dat ik de verkeerde plaats had n.l. Valburg en dat ligt in Bayern. Gebeld naar het hotel, inderdaad was ver van mij vandaan. In de plaats was 1 hotel en die had een vrije dag en nog een, heb ik die gebeld en die had voor mij een bed. Wel aan de prijzige kant, maar het was goed, want ik ga toch echt niet verder.

Reacties

Reacties

ton en jetty

Was het dan nog ver rijden naar dat andere hotel of was het te laat geworden ? Ik ga nu even op de kaart kijken hoever je nu al bent, je gaat in ieder geval betere temperaturen tegemoet in het Zuiden.Wij ensen je nog fijne fietskilometers

Els Minis

Ja, dat klimmen herken ik. Tijdens zo'n klim vervloek je het fietsen. Je denkt ... bekijk het maar, dit is toch niet leuk.
Maar eenmaal boven ben je zo trots op jezelf! Het schijnt steeds beter te gaan. Succes en ik denk aan je. X Els

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!