ansgaatfietsen.reismee.nl

Dag 13

Vanmorgen nog net een hotelletje geboekt voor vanavond, dat is weer een zorg minder. Ik ben vanmorgen wel een tijd bezig geweest om te controleren dat ik niet de verkeerde kant opging. Af en toe moet ik wel lachen op de gps, dan ga ik dwars over het veld, of fiets ik over water. Het ding is een houvast, hoe ik moet en dat werkt prima (niet altijd).

Als ik de klim aan zie komen lukt het me wel, met veel gehijg, maar vandaag heb ik wel drie keer moeten lopen is ook zwaar maar je kan gewoon even op adem komen. Het hotel was 5 km van de route, maar ik wilde een goedkopere, en wat dacht je, het ligt hoog, hoger. Maar toch weer leuk, een huiskamer hotelletje. Ik vroeg waar ik wat kan eten, hier zei de hotelier, oké dacht ik afwachten maar. Na het douchen en even gezeten te hebben ging ik naar beneden, kreeg een lekker glas wijn, en hij vertelde wat de pot schafte. Ik was benieuwd, want ik begreep hem niet. Ik kreeg een gewone maaltijd voorgeschoteld, 2 knödels, spruiten en rundvlees. Zoiets vindt je nooit op een menukaart. Waar ik zat stond ook een terrarium met 2 schildpadden, in de hoek was het kantoortje En de andere hoek speelgoed van zijn kinderen. Heerlijk, heerlijk.

Reacties

Reacties

Alice Minis

Wat een avonturen allemaal. Leuk om dat te lezen. Je maakt wel van alles mee. Het lijkt me erg leuk om steeds bij andere mensen te overnachten en allerlei maaltijden voorgeschoteld krijgen. Het lijkt me na een dag fietsen, fijn om te relaxen en om in een goed bed te slapen. Ik kijk iedere dag uit na je reisverslag. Goede dag en mooi weer.

Susan

Leuk toch om zo ontvangen te worden en gezellig! Veel succes met de heuvels en wie weet wat je morgen weer treft, kusjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!