ansgaatfietsen.reismee.nl

Een korte dag

Ik ben al 14 dagen onderweg, thuis gaat de tijd snel maar onderweg ook en het gaat nog steeds lekker, onderweg denk je aan van alles.

vanmorgen na 2 km een behoorlijke klim en toen na 5km de grote klim van 500 M. Ik heb het helemaal gehaald zonder af te stappen, ik dacht doe het op een rustig tempo, 5km per uur, het was denk ik 4 tot 6% en dat 20 min lang. En als je dan boven staat, kijk je om je heen en dan is het, oke, was dat het nou.

ik reed veel over landwegen en langs beboste randen, zo rustig, kwam niets tegen dan 2 hazen. De stilte is soms zo fantastisch, je hoort alleen het ruizen van de wind en je banden op de weg. Er was regen verwacht, maar ik heb het niet gehad. De zon scheen, maar het was toch koud 13°. Om 12 u gestopt voor mijn kop koffie, en dan zit je op een bankje, doodstil te genieten.

Mijn overnachting is in Dillingen aan de Donau bij een camping, die had ook kamers in de verhuur. Ik ben daar niet zo voor maar hier kan ik een was draaien en drogen. Morgen is het. 1 mei en dan is heel duitsland vrij, dus blijf ik hier een nacht langer en morgen komt er de hele dag regen.

Mijn kamer is heel sober er staan 2 stapelbedden, tafel en vier stoelen En koud. Ik mag gebruikt maken van het restaurant gedeelte om wat te lezen of of mijn iPad te werken. En dan kijken waar ik overmorgen ga overnachten.

Reacties

Reacties

vera

Wat ben je al ver gekomen! Rust lekker een dagje uit, want er komen nog veel meer hoogte verschillen. Hier is het gewoon een werkdag. Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Zo heb je toch veel plezier van je ipad! Dikke kus!

Susan

Moet je nagaan 5 km per uur omhoog; ik voel mijn benen nu al, dar is net of je niet vooruit komt. Pittig hoor! Maar je heb het gehaald zonder af te stappen. En nu even een dag niets. Ik hoop dat het een beetje een leuke camping is. Met vier bedden heb je in ieder geval genoeg dekens maar als de kachel aankan is ook wel prettig met deze temperatuur. Anders voel je straks helemaal al je spieren. Lekker uitrusten morgen, liefs susan

Laura

Vind het toch knap hoor die hoogte verschillen. Als ik er aan denk krijg ik al pijn in mijn rug, maar jij hebt geoefende benen inmiddels dus dat zit wel goed.
Heb je ergens je totale reis geplaatst? Leuk om te zien wat er de volgende dag komt.
Hoop dat je ook wat muziek op de Ipad hebt, is het niet altijd stil......
Dikke kus en zo ik lees ben je nog niet moe! Trots op je

joop schrijft:

Ik heb bewondering voor jou en ben trots zo een sportieve zus te hebben. Ik hoop dat je warmer weer krijgt en zolang je het maar leuk vind, wel goed eten en drinken, dat doen wielrenners ook.

hermavanbockel

je gaat fantastisch.ik geniet van je verhalen .ben benieuwd wat er verder allemaal gebeurt.
Succes en doe het rustig aan.Mijn bridgemaatjes zijn niet om over naar huis te schrijven,maar dat is van later zorg.
Veel liefs,Herma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!