ansgaatfietsen.reismee.nl

Zaterdag 2 mei

Vanmorgen eerst even Augsberg in, het een hele grote stad en ik heb een onderdeel nodig voor mij iPad. Er moet er een zitten in het centrum, daar was een groot winkelcentrum net als in de Arena in Amsterdam. Daar zat Saturnes die heeft echt van alles, dus ook dat voor mij. Een hele Tour om de stad weer uit te komen, met de gps is dat geen probleem.

Vandaag geen zon, geen wind, geen regen, mijn fietsdag, ik ben helemaal in mijn sas. Heb gewoon heerlijk gefietst met de nodige hellingen. Ik krijg wel steeds van die koude voeten. Gerard deed wel eens plastic tasjes om zijn voeten, ik vond dat je dan voor aap fietst, maar misschien doe ik dat ook wel, wie kent mijn kont in Keulen.

ik heb een slaapplaats bij een particulier, en dat is een oudere dame met een groot huis en zij heeft wel 5 logeerkamers. Fantastische kamers, radio t.v., zitbankje heel gezellig, een hele grote badkamer en die is voor mij alleen, want ik ben de enige. Zij heeft alleen geen WiFi en weet niet wat het is, zij zal het wel aan haar broer vragen.

Met min iPad naar het leuke dorpje en gekeken waar internet vrij was, opeens kreeg ik een melding dat ik voor 1 dag hotspot kon kopen. Dat houd in dat ik op straat op dat punt internet heb. Nou dat doe dan maar beter iets dan niets want ik moet nog een overnachting voor maandag regelen. Kom ik thuis had de broer het op een kaartje geschreven hoe ik op het internet kon komen, zo lief dat die mensen zijn, daar word ik nou gelukkig van.

Morgen ben ik hier ook nog, maar volgens het weerbericht zou het regenen. Jammer want de Ammersee is best groot en mooi.

Reacties

Reacties

Susan

Vervelend koude voeten, anders kijken naar andere sokken?
Je hebt in ieder geval weer een goede verblijfplaats gevonden. tv-tje aan op bankje zitten; even onderuit. Aardige mensen.
Jammer van de regen morgen, misschien valt het mee en kan je er toch even uit. Mooie omgeving!
groetjes en xxx-jes

Corrie Lagerweij

"Wie kent mijn kont in Keulen"! Die had ik nog nooit eerder gehoord. Je hebt me wel heerlijk laten lachen!

Ton en Jetty!

Dus de volgende etappe gaat denkelijk langs Oberammergau, alwaar de huizen mooi beschilderd zijn in de sfeer van de passiespelen.Hierna ga je de bergen over richting Rome. Dus nog veel fietsplezier.!!!!!!

Benita

Hoi Ans, wat dapper van je om alleen naar Rome te fietsen! Ik vind het ontzettend leuk om via je webblog met je mee te mogen reizen. Leuke verhalen, mooie foto's. Morgen weer lekker verder fietsen, hopelijk wordt en blijft het goed fietsweer. Goede reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!