ansgaatfietsen.reismee.nl

Vrije dag

zondag rustdag, net als in de Tour. Ben met mijn route bezig geweest, ik zit wel achter, moet straks bij het volgende boekje wat meer km maken. Ik kan het nu niet overzien en het gaat trouwens zo lekker. Er rijden ook nog treinen. Vanmorgen een tijdje bezig geweest met de foto's. Ik zit lekker op mijn kamer met de radio aan.

In de middag werd het een beetje droog, toen een stukje na het meer gelopen, en het plaatsje rondgewandeld. Gisteren had ik gemengde sla en wijn gekocht, kon ik op mijn kamer blijven.

Morgen ga ik naar Ohlstadt, dat ligt voorbij Murnau am Staffelsee, en dan ga inderdaad aan de rechterhand in de verte Oberammergau voorbij en de dag daarna ben ik van plan in Garm.Partenkirchen de trein te pakken tot Innsbruck. Dan moet ik weer 30km om de route weer op te pakken.

Reacties

Reacties

Susan

Je hebt dus een goede locatie uitgezocht voor een rustdag,zo kom je ook echt een beetje tot rust. Je bent al heel ver, bijna onwerkelijk toch zo op de fiets vanuit huis al bijna in Oostenrijk. Niet te geloven!
Slaap lekker en fietse weer morgen.
groetjes en een dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!