ansgaatfietsen.reismee.nl

Rustig fietstochtje

Vandaag niet veel beleefd, het was een mooie tocht met veel langzaam omhoog en daarna dalen. Kon wel lekker in korte broek en korte mouwen. Want de temp. Was ong. 17°.

Morgen de grens over.

Susan

Die dagen moet je ook hebben. Lekker toch zo fietsen. Goeie reis morgen, groetjes!

Vera

Dus morgen wordt het kaisersmarren en schnitzel met een lekker glas wijn erbij! Kan je je lekker laten rijden, spaar je benen! Groetjes

arnold

even een berichtje van je hardlooptrainer. je gaat lekker hoor, en wat ben je al ver. korte broek of lederhose!!! hier hevig onweer op Bevrijdingsdag en je waait uit je hempje.

loes ter hoeven

Hoi ans,
maandag tijdens het lopen vroegen wij ons af hoe zou het met ans zijn!
Zo te horen gaat het best wel lekker, eigenlijk super goed.Te lezen is dat je je rust neemt en geniet van je omgeving, dat geeft ook rust tijdens het fietsen en maakt je hoofd leeg.Ik ben wel benieuwd of je al medefiets/lopers hebt ontmoet.ik ben trots op jou knuffel Loes