ansgaatfietsen.reismee.nl

Al 3 weken gefietst

ik ging Vanmorgen om 9 u weg want ik wilde vanmiddag wat vroeger aankomen. Kaltern/Caldaro ligt in een wijnstreek en het plaatsje moet leuk zijn. Het weer was goed en ik dacht veel af te dalen. Leuk gedacht als je niet de route langs de Indige rivier neemt, maar hogerop door/langs de fru itbomen. In het beging gaat het goed maar ala er een paar achter elkaar komen Is het toch afzien. Vooral als je steeds van die jonge gasten op hun lichte fietsjes voorbij ziet rijden. En als je de mensen die naar beneden zeilen ziet , ze lachen altijd. En dan denk ik jullie moeten ook weer omhoog.

Ik zat mijn broodje te eten op een bankje, kwamen er twee vol bepakte fietsers op het andere bankje zitten. Nou dan heb ik niet te klagen, zoveel bagage. Zij wilden een tocht maken van ongeveer 6 maanden, naar Shanghai of zo. Zit ik mijn broodje op te peuzelen, eten zij een tomaat met een rijstewafel. Ja zo een lange tijd moet je helemaal op de centen letten, zij hadden van hun werk vrij gekregen. En wanneer zij terug kwamen konden zij zo weer aan de slag. Zij kwamen uit Bern Zwitserland en daar is het geen probleem.

Onderweg reed ik langs de fruitbomen, zit daar tussen de bomen een oud stel, ik wilde wel een foto maken maar durfde niet, want zij hadden een tafeltje gedekt met een kleedje en 2 houten borden en hun brood daarop met daarnaast een thermoskan, 2 gewone stoelen, hun auto stond bij de weg. Zoiets maakte je in de vijftiger jaren mee.

morgen naar Isera vlak voor Roverento, wordt 27° maar als je fiets merk je het niet en ik moet nu een beetje opschieten. De dag erna wil ik voor Verona stoppen, maar eerst kijken hoe het gaat met die warmte. Ik neem ook geen vrije dag, met lopen heb ik helemaal moeie benen.

Reacties

Reacties

Susan

Leuk toch wat je allemaal tegenkomt onderweg aan mensen. Ik zou mij niet gaan haasten met 27 graden, je komt er wel en er rijden altijd nog treinen.
Er is ook zoveel te zien onderweg, en gelukkig hoef je niet naar Shanghai! In ieder geval lekker een korte broek aan.
groetjes Susan xxx

Petri

Hallo Ans,
Het is nu 23.17u en heb net al je reisverhalen achter elkaar gelezen. Toen ik daarmee klaar was, wist ik amper meer waar ik was. Verdween er gewoon in! Probeerde mij steeds bij alles voor te stellen hoe dat moest zijn; alsof er een film meedraaide. Je doet het fantastisch. Ik wens je verder veel succes, veel genietmomenten en innerlijke verrijking. Blijf je volgen!
Liefs, Petri P.S. Zou wel persoonlijker willen worden, maar aangezien iedereen dit kan lezen, laat ik het hier bij.

Otto Meijer

Beste Ans,

Ik heb je reisverhalen gelezen. Ik vind het leuk om je te volgen. Veel succes en erg goed dat je al zover gekomen bent. Voor alleen reizen moet je sterk zijn en dat ben je dus.

Hartelijke groet,

Otto

fam schutte, de buurtjes

Hoi Ans, mooi dat het goed met je gaat. Leuke verhalen. De bloesem bloeit en de blauwe regen staat op springen op Roggeland 18. Succes met de tseede helft.

loes

Hoi ans,
Je doet het goed, Ik lees met veel aandacht je leuke verslag
je schrijft nu ook over de mensen die je onderweg ontmoet
dat maakt je verslag nog leuker, voor jou om mee te maken ook natuurlijk. Ik ben nog steeds trots op dat leuke (stiekem jaloers)mens wat je nu laat zien. knuffel....loes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!