ansgaatfietsen.reismee.nl

Een warme dag

De zondag is dezelfde als de zaterdag, want om 9 u is er best wat leven op straat. Ik vertrok wat vroeger om de warmte in de middag te mijden en ik wil wat meer km maken. In de ochtend gaat het voor de bakker, maar nadat ik even gezeten gaat het moeizamer en de laatste 15 km zit ik af te tellen. Ik moest vandaag ook een paar keer lopen en het gekke is, als je dan op de fiets zit denk je oh ik had daar een mooie foto kunnen maken. In de middag wordt het ook rustiger en saaier. Vandaag zit ik in Verona, de stad van Romeo en Julia, ik ga de stad niet bekijken, dat heb ik toen met Gerard al gedaan. Ik heb het wel helemaal doorkruist om bij mijn hotel te komen, is een voordeel want morgenochtend ben ik er zo uit.

Morgen fiets ik naar Ferrara, en dat wordt ook een pittige dag wat de warmte betreft. Ik reken op een vlakke weg, maar zal er toch wat langer over moeten doen, 27° gaat in de benen en je billen zitten. Daar blijf ik een nacht langer, misschien ga ik de stad bekijken, alhoewel met die warmte fiets ik liever dan dat ik moet lopen, misschien kan dat wel met de fiets. Ik zit in het centrum, dus niet zeuren, gewoon doen.

Reacties

Reacties

Johanna

Hoi lieve Ans.
Even op de kaart gekeken - Verona naar Ferrara is zo'n 100km! Da's een heel eind zeg. Dan heb je wel een dagje nodig om de benen wat rust te geven. Geniet ervan - en wel veel water drinken - en pinda's eten (voor het zout) op zo'n lange hete tocht.
Liefs.

vera

Op de kaart te zien ben je al een heel eind gekomen, dus een rustdag kun je je wel gunnen! Fijn dat alles zo voorspoedig gaat. Wij zijn o zo trots op je!

Ton + Jetty

Nu Ans, als je die kant van Italie aan blijft houden, heb je geen last van de wielerronde (de Giro) want dan versperren ze soms de hele stad. Alle lof voor jouw fietstocht in de bergen en vooral doorgaan. Liefs van ons na de Moederdag van gisteren.

Alice

Wat geweldig dat je al in Italie bent. Leuk al die reisbeschrijvingen. Het lijkt mij een onvergetelijke fietstocht. Ik heb er bewondering voor.

cjpeet@chello.nl

Hoi Ans, goh wat ben je ineens ver. In Italië al. Ik vind het ontzettend moedig en knap van je. Ik reageer niet steeds maar volg je op de voet hoor. Cees kijkt steeds over mijn schouder mee.
Inderdaad veel drinken hoor. We zijn voorzichtig met je.
Goede reis verder nog. Tonny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!