ansgaatfietsen.reismee.nl

Wat n dag

Vertrok wat vroeger omdat het warm is, eerst nog even een broodje kopen. Ik zat meteen op de route en het zou een makkelijke dag worden, vlak, soms geen huis te bekennen en dan ineens een klein dorpje. Om 13.00 u is het stil want dan is iedereen naar huis. Tijd voor mijn broodje. Wilde niet in de volle zon en zag een hele grote schuur met landbouwwerktuigen, daar kon ik mooi mijn rustpauze nemen. De route bekeken, en schrok mij dood. Ik heb mij vergist in de afstand, nu had ik er 50km opzitten en ik moest nog 80km. De persoon opgebeld of ik een dag later kon komen, maar dat ging niet. Nou wat doe je dan, rustig blijven en denken, eens zal ik aankomen. Ik had genoeg eten en drinken bij me. Omdat het een makkelijke route was viel het nog reuze mee, veel afstappen en wat drinken of eten, ijs en koffie onderweg. Ik kwam om 20.20u aan en was niet eens kapot, er stond 134 km op mijn metertje. Daarna moest nog een kwartier wachten tot iemand kwam met de sleutel, want ik had een appartement. Een aardige man in een grote auto, hij woonde 7km verder. Gauw gedoucht, en dan kijken of er nog eten te krijgen is. Wat een bofkont ben ik om de hoek zat Mc.donald. Lekker sla, patat en kip.

het was toch een heerlijke dag, de warmte viel reuze mee. Op de fiets merk je het niet eens, je moet af en toe een beetje bijsmeren. Vandaag was het de geboortedag van mijn moeder en zij had meestal mooi weer. Dan denk je verjaardag vieren met 9 man in een kamer van 4x4, loeiheet. Wat een tijd.

Reacties

Reacties

Ilse

134 kilometer!!! Jeetje, dat doe ik je echt niet na hoor. Ik ben blij dat het allemaal zo goed gaat, en ik lees dagelijks je blog. Erg leuk om zo mee te kunnen leven. Ik hoop dat je lekker bij kunt komen van deze flinke etappe, succes! Groetjes, Ilse

Susan

jeetje wat een pech, gelukkig heb je het goed doorstaan, en kon je de volgende dag 'uitrusten'..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!