ansgaatfietsen.reismee.nl

Vrije dag

Werd om 9.30 u wakker. Ontbijt bestond uit toast en koffie, ik had ook niet veel trek. Er stond een wasmachine, dus kon ik mooi alles even wassen. overal hangertjes in de kamer, maar door de warmte droogt het snel. Toen de dagelijkse bezigheid, overnachting voor de volgende dagen. Eerst kijken hoeveel km, zitten er stijgingen in. Wordt een beetje moeilijker want in die dorpjes waar ik langs ga, is meestal geen overnachting, morgen maar weer een lange dag, komt beter uit en de weg is weer makkelijk. De temperatuur blijft 27°. Het is ongeveer nog 450 km en ik denk nog een week.

ik ben na de middag even Ferrara in geweest, maar mijn benen wilde niet, dan maar ijs eten en later nog een. Eten gekocht om thuis op te warmen. Op een vrije dag de plaats gaan bekijken, lukt meestal niet, daar ben dan veel te onrustig voor wil liever kijken hoe ik verder moet. Morgen ben ik Ravenna.

Reacties

Reacties

Hanneke

Hoi Ans, Even een paar dagen je reis niet gevolgd en jij fietst en schrijft maar door, en nu al in Italië! Voor mij vanuit de auto wel bekend, maar op de fiets, een totaal onbekende wereld; elke meter moet jij zelf veroveren en dan nog eens iedere avond een slaapplaats vinden en een plek om nog wat te eten. Wat super knap toch van je en daarbij zijn je verhalen ook gezellig en leuk om te lezen.
Ik ga morgen naar Singapore, maar ik neem aan dat ik je ook daar kan blijven volgen.
Plezier en alle succes verder in Italië, lieve groet

Susan

450 km en volgens mij nog twee weken....put jezelf niet teveel uit!
Op naar Ravenna.

Corrie Lagerweij

Hoi Ans,
Dat gevoel van onrust op een vrije dag herken ik van toen ik de pelgrimstocht naar Santiago de Compostella liep.
Wij thuisblijvers verbazen ons over de afstand die je al hebt afgelegd. Ik zal je berichtjes missen als je thuis bent.
Succes voor de laatste loodjes!

Loes

Hoi Ans,

Ik begrijp je onrust wel, je wilt door!
Door de foto's blijven wij goed op de hoogte van wat jij allemaal te zien krijgt, Knap dat je er de tijd voor neemt.
lieve groet Loes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!