ansgaatfietsen.reismee.nl

Santarcangelo di Romagna

vannacht slecht geslapen met oordoppen, ik had een kamer aan een hele druk straat, en kon daardoor ook niets open zetten. Eerst weer een heel stuk door Ravenna, langs de stadsmuur, daar bovenop wandelen of fietsen. De eerste 10 km ging over een slecht wegdek, waar auto's rijden en toen 9 km door een pijnbomenbos, geen mooi fietspad, zand of gras en steentjes. Maar het reed wel lekker fris. Ik moest mezelf aanduwen, onderweg een kop koffie zittend gedronken. In Italie drink je meestal koffie staand aan de bar. Er waren genoeg koffiebars als je langs de kust rijd. Heb ook nog even op het strand gekeken, waren weinig mensen. Toen was het Tijd voor mijn broodje, ergens buiten het dorp. In de schaduw van een boom langs de kant van de weg waar ik onder kon zitten, heb ook maar meteen mijn ketting gesmeerd. Dan moet moet alles van de fiets af want ik zet hem op zijn kop, kan ik er beter bij. Daaarna reed het weer wat beter. Mijn logeeradres was een B en B en niemand wist waar het was, na 1 uur zoeken en vragen kwam ik aan. Ook hier is weer geen restaurant in de buurt of ik moet 5 km fietsen, nou, dag, dat doe ik niet. Maar weer een pizza, want die zitten overal.

Morgen een kort stuk, naar Pennabilli ligt ten westen van Rimini, want ik kon geen overnachting vinden en het komt beter uit met de dag daarop, want dan moet ik veel klimmen

Reacties

Reacties

Marijke

Hoi Ans,
Jeetje wat schiet je al op, Herman en ik volgen je op de voet hoor! Wat een prachtige mooie reis is het. Zorg wel goed voor jezelf.

Johanna

Spannend hoor! Als ik op de kaart kijk kan ik Rome sien van waar jok nu zit! Ik vind het echt supergeweldig dat je dit aan het doen bent. Behalve rusten, wat ga je in Rome doen en hoe lang blijf je daar? Let's do FaceTime some time!!!
Dikke kus!

Jos.v.zanwijk

Ans,ik volg je trouw,vind het zo knap dat je al zo ver bent
gekomen.je doet zoveel ervaringen op,dat je later als je thuis bent ze beter en grondig gaat verwerken.
Ik begrijp dat niet niet iedere fietsdag even leuk is.
De overnachtingen zijn heel verschillend.ik ben verbaasd,dat je in de dorpen niet gemakkelijk een plaatsje vindt nog fijne fietsdagen heel veel groeten van jos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!