ansgaatfietsen.reismee.nl

Een klim dag

Het was inderdaad klimmen, 20km lang niet echt steil, kon in het zadel blijven zitten, maar harder dat 10 km kwam ik niet, veel 7km rustig aan. Of er geen eind aan kwam, en bij elke bocht hoop je dat hij naar beneden gaat. Dat is jezelf voor de gek houden want ik wist hoelang ik moest. Na 1 uur brak de hemel los. Mijn fiets ingepakt, ik had een plastic regenjasje meegenomen en die heb ik aangetrokken, want met het regenpak wordt je van binnen net zo nat. En dat ben je boven en zie je niets want je fiets in een grote wolk, de beloning kwam niet. Daarna 16 km naar beneden, ook niet leuk met de regen, maar dit heb ik maar weer gehad. Want ik fietste zo op mijn logeeradres af In Sansepolcro

Gisteren zat ik in Pennabilli, in dit dorp was de Paus in 2011 geweest. In februari 2012 is het dorp helemaal ingesneeuwd geweest. op verschillende gevels hadden zijn een foto opgehangen hoe hoog de sneeuw toen was. De sneeuw lag tot boven de voordeur. Het was ook geen snelle fietsdag, ik moest maar 45 km en dat ging over slechte fietspaden. Soms verkeerde pad genomen omdat ik niet kon geloven dat ik dat slechte pad moest fietsen. Heb ik veel gewandeld om geen lekke band te krijgen. Maar het was wel een hele mooie route, ging ook een slang of adder razendsnel over de weg, hijwas gitzwart.

Voor morgen moet ik nog een adres zoeken.

Reacties

Reacties

Jacqueline

Hoi Ans,

In gedachten hoor ik jou het hele reisverslag vertellen. Ik ben erg onder de indruk en krijg nóg meer bewondering voor jou. Veel succes met het laatste traject en ik hoop dat je nog een paar mooie avonturen gaat beleven.

Hartelijke groeten van Jacqueline

Susan

Gelukkig ligt er nu geen sneeuw! En dan te bedenken dat je daar dan ook een slang tegen kan komen. Hopelijk heb je nu al een slaapplaats voor morgen, elke keer dat zoeken....maar het einde is bijna in zicht.
groetjes Susan xxx

loes

Was wel weer een heftige tocht,maar je bijt je er goed doorheen!..
hoe is het met de taal kun je je verstaanbaar maken, offff
Lieve groet, Loes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!