ansgaatfietsen.reismee.nl

Het mooie Umbrië

Het wordt vandaag een dag met veel km. De eerste 50km gingen lekker, met een flinke wind in de rug. Dit is echt een mooi stukje Italie, met zijn glooiende heuvels. Prachtig vanuit de auto, want wij zijn hier al diverse keren geweest. Maar die glooiende heuvels beleef nog meer op de fiets. Één keer kijk je niet op de weg maar geniet je van de omgeving en ja hoor door een gat in de weg. Je schrik je rot en je flesje valf op de grond, maar ik was al blij dat ik geen lekke band had. Het tweede gedeelte van de dag ging weer moeizaam, in de middag ben je de enige op de weg. Welke gek gaat ook midden op de dag in die hitte (het is 30°) fietsen, moet de dagen maar korter maken, want dit gaat niet goed. ik stopte geregeld om wat te drinken en mijn banaan te eten. Sta je te stuntelen valt je banaan op de grond, nou die laat echt niet liggen, de steentjes er af gesneden en verder opgegeten. De laatste 10 km had ik die harde wind tegen, dan kom je niet boven, veel gelopen. Ik moest naar Petrignano. Een prachtig hotel, met een kamer zo een die Sissi had, met een heerlijk bed.

Reacties

Reacties

cjpeet@chello.nl

God Ans wat ben je toch een stoer wijf! Anders kan ik het niet zeggen. We vinden het zo knap van je.
Je verhalen zijn leuk. Leef helemaal mee.
Nou nog even volhouden en je bent er. Hoe ga je eigenlijk terug? Ook op de fiets of met de trein?
Groetjes en een dikke knuffel voor je.
Tonny en Cees

Susan

Zo is dat; lekker opeten die banaan, goed voor de energie! Wel een zware dag dus lees ik, maar dan toch uitrusten in een Sissi kamer...
Susan xxx

loes

Hoi Ans,vanmorgen na het lopen (Arnold) hebben wij het nog over jou gehad hoe stoer en dapper jij deze tocht gaat doen,
iedereen is trots op jou!
groeten van de maandag hardloopgroep.
Loes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!