ansgaatfietsen.reismee.nl

Het blijft warm

ik had gisteren naar de weersverwachting gekeken en het blijft warm. Nou ik ben die gek niet die in de middag gaat fietsen, dus even voorbij een plaats een Agriturismo, in Massa Martana, wel die op mijn weg zit. Het is een soort camping met een kamer net als een motel En daar blijf ik 2 nachten. Vandaag was het 33° en morgen wordt het ook zoiets en daarna wat minder.

Vanmorgen om 8.30u vertrokken en had wat minder km gepland, maar er zaten behoorlijke lange stukken in waar ik omhoog ging. Om 11.00 u kwam ik langs een temp.meter, er daar stond al 29°. Ik benijd de mensen die niet zo gauw last van de warmte hebben. De andere dagen moet het nog maar wat minder. Ging langs Assisië, en heb uit de verte een foto gemaakt, het is toch een bijzondere stad. Wij zijn er drie keer geweest. Je rijdt in gedachten en ziet alleen de streep op de weg, komt er een man voorbij en die zegt wat in het Nederlands, ik schrok daarvan want dat verwacht je niet. Om 2 u was bij mijn adres en nu even niets.

Reacties

Reacties

vera

Hoi hoi, het einde is in zicht. En de laatste loodjes zijn het zwaarst!! Maar wat een prestatie, ik plof al bij 28 graden en dan kom ik de deur niet meer uit. En jij fietst dan nog omhoog!! Petje af. Groetjes

Johanna

Hoi Ans!
Volgens de kaart is het met de auto zo'n 148km van Massa Martana naar 'Rome.' Dus je bent er bijna. Wat een ongeloofelijke prestatie! Ik vind het zo leuk om je verhalen te lezen. Ik ben een keer in Umbrie geweest, en het is inderdaad heel erg mooi.
Nou - het aller aller beste deze laatste paar dagen op de fiets.
Liefs,
Johanna

Susan

Warm hoor 33 graden; dat is wel afzien. Maar je rijdt langs mooie plaatsen!
groetjes

Jetty En Ton

Lieve Ans ,wat een hitte wat een klimpartijen !Gelukkig
kun je ook nog genieten van de mooie omgeving .wij zijn daar ook een paar keer geweest , we kunnen het dus
echt meebeleven .Je schrijft net zoals je kletst leuke
verhalen hoor . Nog even en dan kunnen de beentjes
uitrusten .Veel liefs en een dikke kus van ons x x x .

Susan

Rust nu maar even lekker uit..liefs Susan

José Kalshoven

Hoi Ans, jeetje wat goed van jou! ik heb al je reisverhalen inmiddels gelezen en vind het echt geweldig dat je het bijna hebt volbracht. Nog een klein stukje en je bent er gewoon! Succes en voorzichtig nog de laatste kilometertjes!

Marijke

Hoi Ans,
Het wordt steeds warmer hoor ik, nu je bijna aan het eindpunt bent gekomen, volhouden hoor! De laatste loodjes wegen het zwaarst. Wat een supermooie reis is het. Ik zal het je niet nadoen, dat weet ik wel zeker. Ik vind je een kanjer, nog veel succes, we zullen je blijven je volgen.
XXX Herman en Marijke

Andre Thelen

Hoi Ans, pff wat een hitte maar wat ben je al ver ! Nu even lekker pauze, geniet ervan. Heel veel succes met de laatste loodjes :-)

Joop schrijft: 19 mei

Ans, ik vind het nog steets een hele prestatie van jou,ondanks de hitte.nog eve en je bent er. Hier is de temperatuur maximaal 13 graden met regen en wind.Kijk uit dat ze je fiets niet pikken in ROME en veel plezier.

Liesbeth

Hoi Ans, wat ben jij een ongelooflijke doorbijter zeg. Het blijft leuk om je verslagen te lezen. Ik hoor je gewoon praten. Hoop dat je ondanks de vele kilometers van de omgeving kunt genieten. Enne... die laatste loodjes he... Succes ermee!!
lieve groetjes van de buurtjes

Otto

Beste Ans,

Ik herken veel van je verhalen. Alleen reizen is spannend maar niet altijd eenvoudig. Ik vind het super dat je zover bent gekomen. Wees voorzichtig en nog een goede reis.

Groet,
Otto

Jetty

Ans, wat hebben al een prestatie neer gezet, warmte, heel veel km op een dag en klimpartijen.
Het is ongelofelijk, zo ver weg met de eind streep in zicht.
Top, geniet van de laatste eindjes.
Gr Jetty

Jacqueline

Hoi Ans,
Wat fijn dat het einddoel in zicht is. Zelf zit ik nu in zuid Spanje en ook hier is het warm. Ik kan mij voorstellen dat fietsen met deze temperaturen erg zwaar is. Veel succes met het laatste stuk. Als ik het hier weer warm vind, ga ik niet meer zeuren en denk aan jou ????
Groetjes, Jacqueline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!