ansgaatfietsen.reismee.nl

eindelijk

Wat was het koud geen zon en wind en temp. 14°. Het was een makkelijk stukje wat ik nog moest fietsen, maar niet prettig. het was 30 km naar jet pietersplein, en de drukte begon al na 10 km. het was echt oppassen geblazen, bij rotondes stapte ik af want ik wist nooit precies welke afslag ik moest nemen, die rotonde zijn echt verschrikkelijk. Dan kom je Rome in, ik heb er veel gelopen maar niet gefietst, ook vreselijk, sta je links voor gesorteerd komt er een bus naast je staan die keihard toetert. Die vent was gestoord, want ik stond goed, maar je gaat toch maar opzij. Als het even kon ging ik op de stoep.

Dan kom je bij het St.Pietersplein, uit de verte zag je een mensen massa, ik heb een tijdje van afstand bekeken, ik dacht daar rijd ik niet heen, niet normaal. Ja, maar ik moet toch laten zien dat ik er met de fiets ben geweest. Aan verschillende mensen en eindelijk vond ik een goede foto. Toen weer terug, midden in de spits en kwam bij de camping aan om 13.00u mocht gelijk naar mijn caravan/kamer en hoefde niet te wachten. had een geluk was nog niet half uur binnen of er kwam een regenbui met onweer. Het was een halve caravan, bed, kast, en badruimte. Voor 1 nacht te doen, maar ik zou er niet langer in willen. Daar gegeten, nederlands echtpaar ontmoet, want die begrepen nier wat de mevrouw van de info vertelde, dus ik heb het ze uitgelegd en werd uitgenodigd om een glaasje wijn te drinken. Gezellig. Daarna mijn fiets ingeleverd en die wordt dan volgend weekend thuis afgeleverd.

Reacties

Reacties

Tonny

Nou Ans dat heb je geweldig gedaan. Fantastisch. Ik hoop dat we met het etentje nog meer foto's van je zien.
Hoe ga jij terug? Met de trein of vliegtuig.
Groetjes

Johanna

Gefeliciteerd!! Geweldig hoor Ans. Dus nu heb je een week in Rome? Wat goed trouwens dat je fiets thuis afgeleverd word. Welke organisatie doet dat? Nou geniet maar met flinke teugen (diepe teugen??) van je prestatie and van Rome.
Tot gauw!
Liefs.

Corrie Lagerweij

Yes! Gefeliciteerd! Geweldige ervaring, Ans, waar je nog vaak aan terug zult denken! Je blijft nog even nasudderen daar heb ik begrepen? Groot gelijk.
Groet.

Loes

Je hebt het gehaald, je hebt veel afgezien, gezien,en gewonnen Proficiat!
neem nog even de tijd om bij te komen en uit te rusten.
Tot ziens bij de club.
lieve groet Loes

Alice

Nog fijne tijd in Rome. Ik hoop dat het weer wat beter wordt. Nu vakantie houden.

Lieve groeten, Alice

Jetty en Ton

Lieve Ans , wel jammer dat sommige dingen zo tegen
vielen maar voor ons blijf je een kanjer .Je hebt het toch
maar voor elkaar gekregen ,toppie hoor !Als je weer een
beetje uitgerust bent zul je er vast wel van genieten .
Wij zijn ook blij als je weer thuis bent hoor ! Onze gedachten zijn dagelijks bij jou stoere zus .
Goede reis terug en maak er nog iets leuks van nu je
die lange reis gemaakt hebt . Tot volgende week !!!
Veel liefs van ons en een dikke kus Jetty .

Susan

Je bent er! Geweldig, helemaal veilig aangekomen en wat een avontuur beleefd.
Maar dat was wel even een heel andere temperatuur, 14 graden, wij weten hier bijna niet beter met dat frisse voorjaar!
Gelukkig is alles goed gegaan in Rome ik dacht daar zullen ze wel als gekken rijden; al die italianen op een hoopje...
Zal overigens wel raar geweest zijn om je fiets in te leveren na al die weken, daar ben je toch onafscheidelijk van geweest al die tijd. Maar straks is ook de fiets weer thuis.
Tot snel, geniet nog even daar,
Susan xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!